torsdag 27. januar 2011

Kvinners stemmerett

Debatten om desse ungtøsebloggerane har roa seg litt, men eg kan jo ikkje la det liggje heilt. Eg vert anklaga for å ville kneble unge piker fordi dei er piker. Dette er jo sjølvsagt ein hårreisande påstand. Eg har intet anna enn jentenes beste i tankane, eg vil beskytte dei mot seg sjølv. Eg vil beskytte dei mot å verte ein del av eit politisk spel iscenesatt av eit mindretal av kvinner. Eg visste ikkje dette sjølv, før eg fann denne gamle annonsa hjå BoingBoing.
Eg kjempar i mot ein konspirasjon av feministar, sosialistar, fagforeiningar og mormonerar! Det er med andre ord eit nobelt foretak eg har fore. Eg finn støtte i historia.

9 kommentarer:

  1. mhm, ingen som tenker på meg som ikke vil stemme eller gjøre noe annet enn å lage mat hele dagen, sukk.

    SvarSlett
  2. Det er for galt; tenke seg til at noen vil påtvinge våre kvinner å måtte tenke på slik en byrde som politikk. Eller, i dette seneste tilfellet, synspunkter om mascara.

    SvarSlett
  3. Blogawards har fått sine nominerte og Mullaen er ikke nevnt med et ord? Skandale!

    SvarSlett
  4. Fagforeninger? Hva er galt med fagforeninger? La meg nå få pensjonen min først, før du går løs på fagforeninger!

    SvarSlett
  5. Har ikke vært online på en stund, men her er alt ved det gamle ser, jeg :-p

    SvarSlett
  6. Ac: Du bærer på en drøm om kjøkkenet, barbent og gravid? ;)

    SvarSlett
  7. @AC: Eg tenkjer ofte på det. Skal ikkje du komme og rydde og lage mat til meg snart?

    @Varg: Det er sjølvsagt skandaløst og utsette deira sarte kvinnesinn for slikt.

    @Straume: Det skjer titt og ofte at mullaen ikkje vert nominert. Du burde kanskje gjere noko med det? No er det mange som prøver å lage "Blogawards", og som oftast er det berre sludder. Den einaste som er vert noko er Tordenbloggen, og der vert eg som oftast bedt om å sitte i juryen :-P

    @Svein: Kva er gale med dei? Dei vil påtvinge kvinner stemmerett!!!

    @Monsieur 5: Anar ikkje kvca du snakkar om. Dette er ein dynamisk moskè, med stadige reformar!

    SvarSlett
  8. Påtvinge? Kvinner HAR stemmerett, Oh Mullah!

    SvarSlett
  9. Om vi latar som ingenting, og ikkje gjer dei merksame på det - så vil dei ikkje bry seg. Her gjeld det å vere litt strategisk.

    SvarSlett