måndag 17. januar 2011

Og du då kjære lesar?

Det er noko ved å ha skrive blogg så lenge eg har, dei relasjonane ein har til folk i kommentarfeltet er litt som til folk flest. Det er folk som kjem inn og ut av bloggen, som dei kjem inn og ut av livet ditt. Nokre vert verande ei stund, andre ganske lenge og vert som gamle vennar, medan andre berre stikk snuten innom ein gong utan å presentere seg sjølv. Og så det store fleirtal er tyste. Dei berre står og ser på ein, med eit tomt blikk og måpande munn, gjerne litt sikkel rennande ned haka. Slik opplev eg òg gjerne den tause majoritet av mine lesarar, og eg har høyrd at eg skal ikkje dømme folk som hardt. Så eg vil gjere eit lite eksperiment, og du skal vere med.

Ja, du, ja. Du som sjeldan eller aldri kommenterar! Eg veit du er der, eg kan høyre deg puste tungt. Med munnen. Ikkje stå der og gauk deg som ein eller annan Benny frå Lov & Rett i LA, sei noko.

Eg skal gjere det enkelt no. For dette eksperimentet sin del, så vil eg gjerne at du berre seier hei og fortel meg kva du likar å lese her. Eller enno betre, kva du vil like å lese her. Ja, for eit kvart ønskje om tema vil verte infridd. Ja, de høyrde meg. Det er januar 2011, og mullaen lover å skrive akkurat det du ønskjer å lese (meir) om. Så når du oppdagar dette innlegget, legg att ein kommentar! Køyr på...

... og la meg presentere: Pinsam tystnad....

36 kommentarer:

  1. Huhei!

    Kan du kanskje skrive litt om legoens betydning for det moderne menneske? Takkskalduha!

    /Eirik

    SvarSlett
  2. Jeg lurer egentlig mest av alt på hva Mullaens alter ego egentlig mener bak alt av fjas og tøffe utspill.

    SvarSlett
  3. Det er altfor lenge siden du har skrevet om Hello Kitty!

    Anonym
    (som fikk låne PCen av Svein)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Jeg får aldri nok av dissing av konspirasjonsteoretikere og lignende. Enda jeg følger samtlige skeptikerblogger i Norge, klarer jeg aldri å få metta mi.

    SvarSlett
  6. Prøver du å ta en John Cage. How cute ^^

    SvarSlett
  7. I take that back. Dette vitner om litt mer om mullahønske eller noe sånt.

    Da ønsker jeg meg mer nazitull , Hello Kitty og et innlegg om ostepop.

    SvarSlett
  8. Støtter den anonyme ostepopper. Men husk: Den som er mest krønsji.

    SvarSlett
  9. Helt klart ei større utgreing om nazi-perversitetanes mangfold...

    SvarSlett
  10. Mer - myyyyyyyyyyye mer - om hvor deilige pandaer er.

    SvarSlett
  11. Hej.

    Jeg liker skilpadder.

    Og skriftsproget til eder.

    SvarSlett
  12. Så langt vil tydlegvis folk berre ha meir av det same? Ingen meir kreative nytankar? ;-)

    @Eirik Øverby: Lego er sjølvsagt essensielt. Og anarkjend av liberalistar, kommunistar og fascistar som ein sentral allegori for moderne samfunnsbygging. Absolutt eit innlegg verdig.

    @Beate: Må du ikkje spørre han om det? Eller vil du at mullaen skal analysere den jævla sjarlatenen? Han er ein svindler av dimensjonar, så mykje kan eg iallefall seie.

    @Anonym på PCen til Svein: Men frykt ikkje, eg har noko i tankane. Og eg har mykje nytt stæsj i samlinga som må fotograferast. Og ei sak om ei lokalavis med stor interesse for temaet.

    @Knut Melvær: Kvifor slette eit så bra forslag? Tsk tsk tsk.

    @Thomas: Akk, ja, fleire hyllestar til landets tapre sanningssøkjerar? Det skal bli! Eit spesielt område du meiner har vore oversett?

    @Anonym 21:34: John Cage? Eg måtte google. Forstod framleis ikkje referansen og føler meg som ein barbar.

    @Anonym 21:41: Ostepop! Ja! Det er så snasent! HK og våre germanske idealistar er sjølvsagt alltid rett rundt hjørnet i vår moske. Slik har det vore sidan stormuftien av Jerusalem, ikledd ein Hello Kitty slåbrokk hadde heftige stevnemøte med Himmler på 40-talet.

    @anonym 22:29: Nazi-perversitetar? La oss kalle det germansk idealisme i fri utfalding i dei germanske urskoger? Litt Freikörperkultur har aldri skada nokon... mykje. Har fått eit par fine biletbøker, skal sjå om eg får noko scanna.

    @Arnfinn Pettersen: Vert ikkje folk litt lei av å høyre rapport frå slagmarka heile tida? Og dei finnes ikkje deilige! Dei faen meg uspiselege! Herregud så dårleg kjøt det vert av den dietten deira.

    @Anonym 09:19: Skilpaddar. Notert. Skal sjå kva vi klarar å koke opp. Og språksak er kampsak.

    Det var vel ikkje alt folkens? Fleire ønske og forslag? Ten mullaen, og mullaen tenar deg!

    SvarSlett
  13. Jeg sendte deg nylig noe lekker pandaerotikk...

    SvarSlett
  14. Siden jeg kun har lest bloggen i den korte perioden siden ditt misogynistiske syn på "rosablogger" ble blottlagt for hele verdens åsyn (vel, i det minste på bt.no), så kan jeg egentlig ikke uttale meg om hva som mangler.

    Jeg kan forøvrig informere om at Opera tydeligvis ikke er på god fot med kommentar-funksjonen til blogspot.

    SvarSlett
  15. Ikkje meir om delfinar i alle fall :P

    SvarSlett
  16. Transseksuelle prostituerte!

    SvarSlett
  17. Kjære Mullah! Nå er jeg usikker på om jeg burde følge meg truffet av innlegget ditt, men jeg synes egentlig du bør fortsette med det samme. Flere gjesteopptredener i allmennmediene er dog ønskelig. Samt mer om dataspill! ;)

    SvarSlett
  18. ♥ Panda ♥

    Jeg fant panda-cookies her om dagen, men jeg glemte lagre bildet :( Unnskyld. Skal ikke skje igjen. Men, det var ikke vanskelig å finne det igjen. Så her er de:

    http://farm3.static.flickr.com/2722/4194741591_208e316054.jpg

    Nå har du noe å blogge om. Og i tilfelle du trenger mer informasjon:

    http://www.stauffers.net/resource/images/products/Srawberry%20Panda%20Nutritional.jpg

    SvarSlett
  19. Jeg hadde jo ønsket meg flere muslimske perspektiver på de større og mindre temaer, men herr såkalte mulla later til å bare være en tullefant uten mål og retning. Her får vi dverger og seksuelle overgrep begått av delfiner, men kommer det noen moralske refleksjoner. Nei, dengang ei. Tematikken er det ikke noe å si på, moralen derimot. Hrmf!

    SvarSlett
  20. Noen av oss er fornøyd med å lese bloggen din uten innspill. Får litt ekstra ut av de innleggene med et snev av sannhet eller vrede, men jeg liker å se hva du kommer borti og får lyst å skrive om.

    SvarSlett
  21. STEIKE! Jeg slettet forslaget fordi jeg OCD’erte over noen skrivefeil. Jeg trodde jeg la det inn igjen. Føl fri til å legge det ut igjen om du har det.

    SvarSlett
  22. Ålrait! Meire! Meire!

    @Snirkelsnorkel: Det er mottatt, gode mann.

    @Thomas: Akk, då tykkjer eg du skal kose deg litt i arkivet. Det gjer eg på kalde misogyne kvelder.

    Og kanskje eg skulle skrive om Opera? Den musikalske nettlesaren!

    @Kristin: Meir om delfinar altså?

    @Barbro: Isj! Æsj! FYSJ OG FY! Så ekkelt!

    @Kristine: Moskeen latar som om dei er opptatt med andre ting medan vi ventar på medias merksemd att. Det dukkar nok opp før eller seinare, på ein radio nær deg.

    Vår medietalsmann kan alltids dopast ned og plasserast framfor mikrofon vettu.

    @Frk. Folklorist: Det er verkeleg ikkje meininga at du skal sakne moralismen. Vi er frykteleg moralistiske her i moskeen, og vi har vårt eiga væpna moralpoliti. Så meir moral skal bli!

    Eg moraliserar gjerne over feil bruk av dvergar. Det er umoralsk å øydeleggje ryggen på dårleg kasteteknikk.

    @Nicol: Eit snev av sanning?! ALT EG SKRIV ER SANT DIN VANTRU KJØTAR!

    @Knut: Skulle gjerne lag det inn att, men systemet tillet ikkje meg å undelete noko du har fjerna. Einaste grunnen til at eg veit kva du skreiv var fordi eg mottok ein mail med det.

    Dette var bra! Men vi vil ha meir, så kven enn som har snubla over dette! Legg inn dine tankar! Pronto! 2011 treng dine innspel!

    Vi kan sikkert skrive litt meir om spel, men om dagen er vi jommen meir opptatt av å spele enn å analysere.

    SvarSlett
  23. Hei.
    Sånn med tanke på at bloggen din er den eneste jeg faktisk leser så syns jeg godt du kan fortsette som før med interressante tema og konspirasjonsteorier...
    Og finn gjerne på nye spennende ting å skrive om ;)

    SvarSlett
  24. ©Mad_Mullah_/Hastur: Dersom du har _teksten_ fremdeles kan du mæile (knut.melvaer@gmail.com) den over så skal jeg legge inn på nytt. Hater å tanken på at nett-arkeologene i 2114 skulle stå igjen uten denne kommentaren etter å ha gravd opp bloggen din fra de binære gravplasser.

    SvarSlett
  25. Jeg vil _ikke_ lese at Mullahen blir sell-out og prostituerer seg for publikumet sitt (dersom mullahen akter dette allikevel, påberoper jeg meg disposisjon til å si "Det var beitre før det vart kåmmers…").

    Fra spøk til revolver. Jeg setter min lit til mullaen og hans tankesprang, men eg kunne å sjå likt meir intellektuel interaksjon med Norges selvpåbropte proffbloggere.

    Edit: Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke Mullaen for glitterende teknisk support.

    SvarSlett
  26. @Fjoffa: Men kva nytt vil mette ditt hungrige sinn? Kva sjelefor skal eg by deg på? Krev di rett kvinne!

    @Knut Melvær: Tech support kan vi her i bloggen. Ein skulle tru vi var inderar.

    Mullaen vil aldri selge seg, for han er heilt gratis. Dog nokre av produkta må du nesten betale for - vent til du ser intimsåpa og actionfigurane!

    Når det gjeld desse proffbloggerane, så vil dei nok få gjennomgå. Makan til sjølvhøgtidlege fjols ;-)

    SvarSlett
  27. MER DELFINER! Verden må få høre sannheten!

    SvarSlett
  28. Men Nadia, eg veit ikkje om publiken taklar så mykje sanning ;-P

    SvarSlett
  29. hmmm... Dine kommentarer til dagspressen er fantastiske vinklinger, din kunnskap om diverse nyttig info, hinter her til ditt fantastiske foredrag i oslo om vibratorer (som jeg selvsagt deltok på og fikk dratt med meg noen venner)
    Også kan du gjerne skrive mer om andre rare ting og konspirasjonsteorier (jeg liker konspirasjonsteorier), jeg syns sånt er ganske morsomt!

    SvarSlett
  30. Hmmm... vi får sjå om vi kan lære noko nytt å skrive om då ;-P

    SvarSlett
  31. Om du fortsetter å skrive dine morsomme vinklinger, skal jeg prøve å være flinkere til å kommentere ;)

    SvarSlett
  32. Jeg vil ha mere damppønk! Og så ønsker jeg meg sånn generellt at det innføres kleskode på internett, men det har du jo skrevet om før.

    Og så vil jeg kunne skrive kommentarer fra Opera mini på mobilen min.

    SvarSlett
  33. Damppønk produserast heile tida. Og eg har strengt tatt lova meg vekk til å skrive ei ny Victoriana-bok iløpet av mars.

    Når det gjeld Opera Mini, burde den komme i steampunkversjon. Det burde telefonen din òg. Dette og andre klagar kan du rette til www.opera.no

    SvarSlett
  34. Vil ha steampunkmobil! Vil ha, vil ha!
    Kommer den med bærere eller er den automobil?

    SvarSlett
  35. Ein slik ein treng du:
    http://www.unplggd.com/unplggd/cell-phones/steampunk-cell-phone-takes-tech-backwards-064953

    SvarSlett