laurdag 12. februar 2011

Den avanserte seksualiteten

Det er dei som tenner på rare posisjonar og oppskrifter frå Kama Sutra, medan det er dei som vil ha leiketøy som vibratorar og rare maskinere med mykje kjettinger og styr. Det er dei som må gjere det med matrester, og det er dei som gjer det med termometer i rumpa. Sex kan vere veldig enkelt, og det kan vere frykteleg avansert. Dette forstår vi, dette likar vi. Variasjonen er livets krydder, og krydder er vi blitt ein kjenner av. Vi prøver å kjenne til det meste, og det er sjeldan vi stussar... men kva i all verda er eigentleg ei pedalfitte?!
Eg har sett sveivevibratorar, pedal drevne vibratorar og motoriserte sjømannsbruder... men ei pedalfitte? Og ikkje nok med det, den godaste John Howard tilbyr ei rekkje ulike Fittesystem, inkludert PowerFitte! Og det er sjølvsagt ei eiga side dedikert til å forklare nøyaktig kva fitte er, men sidan eg er ein verdsvant mann har eg ikkje følt behov for å utforske akkurat den. Men eg skal, eg skal utforske heile sida hans. For dette virker nytt og spanande. Meir krydder i kvardagen.

Og så, til slutt, litt trivia. Visste det den verkelege tydinga av ordet fitte? Jo, det er ei våt eller fuktig eng eller mark. Det seier seg sjølv eigentleg, gjer det ikkje? Så ikkje ta på veg om du høyrer om ungdom som spring over fitta med sine nye støvler. Det er heilt normalt, eigentleg.

3 kommentarer:

  1. En annen variant jeg var borti her forleden var Flatscreenfitter. Jeg aner ikke hva de er for noe, men jeg er sikker på at det er skikkelig pervo!

    SvarSlett
  2. "That's why I created the FITTE System.
    So, you want to go faster and farther? Whether you’re a budding champion or weekend warrior, let us help you reach new heights of performance".
    Finally, something spot on for each and all of us, and not just those insulting spam-mails!

    Weekend warrior

    SvarSlett
  3. @Hjorthen: Ja, dei skal jo ikkje vere altfor flate heller.

    @Svein: Oh my... det er skikkeleg avanserte greier dette. Absolutt noko for oss verdsvante menn... trur eg.

    SvarSlett