onsdag 9. februar 2011

Kva i all verda? spurde ho...

Foto: Barbro Andersen,
Lisensiert under lettare å få
tilgjeving enn tillating
.
Nei, nei, nei, kva i all verda? Dette går ikkje, tenkte ho, korleis kan det ha seg at eg ikkje er nominert her? Er eg ikkje ein inspirasjonsblogg kanskje? Eller kjendisblogg?! Eg er Trine Grung!

Ho kastar seg rundt og ring sine venar i Dagbladet; Det er ei skandale at... eh... altså, at dei som er nominert er nominert i staden for nokon andre!

Nokon andre? Som?

Eh... meg! Nei, altså... nokon som meg! Fotballfruen til dømes!

Trine Grung har vore litt irritert i dag, og meiner at Blog Awards berre er tull. Det har ho jo forsåvidt eit godt poeng med, det er berre tull, og det er ikkje den første bloggprisen som vert delt ut i Noreg. Vi held oss til Tordenbloggen, og ferdig med det, med eller utan sponsing og huttemegtu. Men no er prisutdelinga altså gjort, og Trine Grung måtte sitte på utsida, og sutre - det var ingen seriøse vaksenbloggerar nominert jo! Nei, når kategorien var Bimbo, Tankelaus, velkledd og anorektisk, så seier det vel sitt? For all del, eg hadde ein favoritt blant velkledd, og står ved at Barbro Andersen burde vunne. Fordi ho er ein engel. Resten har eg aldri møtt, og bryr meg midt bak.

Det eg undrast over er korleis Trine Grung kan på eitt vis virke som ho har eit poeng, og samstundes framleis så feil. For la oss vere ærlege, det er faktisk heilt rett som ho seier at det er ganske kørka å nominere nokon til beste blogg når dei knapt rørar tastaturet og ikkje har publisert noko på eit halvt års tid eller kva pokker. Men på den andre sida, så er jo det å foretrekke framfor visse kjendistryner som fyller bloggen sin med ræl, eller lar andre bruke det som kanal for livsfarlege kvakksalvarråd.

Eg er i villråde her gitt, men det koker ned til følgjande. Blog Awards er tull, dei nominerte driv med sludder (utanom Barbro fordi ho er flott), og Trine Grung er så kåt på merksemd at ho vil nytte eit kvart høve til å smøre andletet sitt utover ei avis.

Ja? Skal vi seie det slik? For kva i all verda er eigentleg Blog Awards?

7 kommentarer:

  1. Enhver bloggprisutdeling der Mullaen ikke er nominert til beste mullablogg er en fadese. Og lets face it, prisutdelinger har ikke hatt samme gravitas siden Kiki Sørums bortgang.

    SvarSlett
  2. Eg burde vore nominert i alle klassar! Simpelthen!

    Og Grung burde fått nominasjon for trollblogging!

    og Kikki Sørum nominert for beste avdøde ikkje-bloggar.

    SvarSlett
  3. Hva er dette? Må man skrive noe istedetfor å uforpliktende trykke "like"?
    Jeg blir alltid så glad når du skriver om Grung. Jeg ble litt bekymret over at jeg nesten var enig med noe hun sa, men så kom du og satt det i perspektiv igjen!
    Og ja, Barbro er flott. :-)

    SvarSlett
  4. Gjer du, Renathe? Så kjekt å høyre. For i dag kjem eit nytt innlegg om Grine Trung, og vi var visst ikkje einige likevel ;-D

    SvarSlett
  5. Haha! Synes du skal dementere dementien din du også. Så er vi like langt. :-)

    SvarSlett
  6. Og du burde strengt tatt dementere det forslaget, for mullaen har veldig lita kvote for dementasjon(?) veit du.

    SvarSlett
  7. Hahaha, du e sjenial. Barbro er flink. Mange av de andre bloggerne nominerte bloggene er også flinke. Trine Grung, vel..

    SvarSlett