tysdag 22. februar 2011

Milde mulla!

Det er dei som hevder at eg kanskje er litt sur og streng, at eg slår hardt ned på all umoral og uttrykk for dårleg smak. Og det er vel noko i det, ein skal ikkje tåle alt heller? Og det gjer ikkje denne mullaen. Når foten vert satt ned, så sett eg den hardt. Inga nåde kan eg syne dei som trår over. Slik er det berre, om det er hardt, så får det så vere.

Dei som kjenner mullaen godt, og har kjendt ein stund, veit dog òg at eg har ei mildare side. Eg kan vere båe inkluderande og beskyttande. Ja, eg kan vere den milde mulla Hastur, Mellow Mullah Hastur. Ein som ønskjer å synleggjere dette, er multikunstnaren Vidar Bratlund-Mæland forfattaren av Kald Kaffi Sauen, vokalist i dansebandet Frode Vidars, skulpturen av Varg Veum og underskrivne mulla, som i dag kunne presentere moskeen for dei første bileta av Mellow Mullah Hastur. Og vi må seie oss rimeleg nøgde med resultatet.
Kva tykkjer du kjære lesar? Vart du inspirert til å skildre mullaen slik du opplev han? Eg vonar det.

6 kommentarer:

  1. Vakkert! Søtt! Hvorfor tenker jeg på polkagriser?

    SvarSlett
  2. Det var da en utrolig slt, liten mulla! <3

    SvarSlett
  3. SØT skulle det stå da selvfølgelig!! Klønedamen.

    SvarSlett
  4. @Svein: Polkagriser er vel strengt tatt haram?

    @Undreverset: Ntnaaw! er mellomnamnet mitt.

    @SerendipityCat: Sant eg er, kløna? =)

    SvarSlett
  5. Næææi, det står ikke noe om polkagriser i Koranen!

    SvarSlett