onsdag 16. mars 2011

Sølibat for bleikfisar

Sølibat er ein fascinerande syssel. Eller rettare sagt ein ikkje-syssel. Og det har vore anbefalt og praktisert av ulike folk, til ulike tider, av ulike årsaker. Anten dei no er adventistar eller katolske prestar, så er det dei som meiner at avstandstagen frå seksuell aktivitet av ulikt slag er bra for den fysiske, psykiske og åndelege helsa.

Eg delar ikkje i det heile tatt deira syn på dette, då eg meiner seksuell energi er til for å brukast og nytast, ikkje lagrast i all eve i von om at dei vil få oss snøggare inn i himmelriket eller noko slikt. Kroppen er båe tempel og tivoli, la oss ha det moro. Det tyder ikkje at eg ikkje finn tankane deira interessante, og eg brukar gjerne mykje tid på å lese på artiklar og anna stoff dedikert til det. Difor var det spanande å oppdage celibacy.info, ei side drifta av menneske som blandar austleg filosofi og konservativ kristendom som bakgrunn for sin sølibatsfilosofi. Som dei skriv:
"Celibacy.info is a  pro-morality,"
mhm
"pro-knowledge,"
godt-godt
"pro-tradition,"
kan vi like
"pro-Christian,"
er jo lov
"pro-mysticism,"
hmm?
"pro-yoga, (genuine yoga),"
ikkje falsk yoga, altså?
"pro-family,"
Ikkje så uvanleg dette. Høyres jo ut som ein artig gjeng...
"and pro-White European site."
Du sa kvafornoko!?

Greit, dette krevst kanskje litt meir nøye lesnad? Ja, for her kjem vi kjapt til kjerna til kvifor alt går gale i samfunnet. Det er sjølvsagt at kvite menneske har vendt ryggen til den sanne kristendommen, og lar seg forlede av jødane!
The way Jews attack the White European peoples and nations is to attack their morality and their racial identity, through infiltration of their media, schools, and government.
The Jew teaches moral decadence and corruption to the Gentile. He teaches Whites that his people and ancestors are negative, and that his race should be abandoned, as well as all traditions and cultural heritage of his grandfathers and grandmothers. The Jew teaches Whites that their religious heritage is, moreover, negative and worthless, leading the Gentile to abandon and even attack the rich spiritual legacy in his religions. The Gentile is made to be  unaware of the racial-ethnic cohesiveness of Jews, who look like Gentiles but don't regard themselves as the same.
Aha... eg forstår. Eg må jo innrømme at dei kanskje har eit poeng, eg tenkjer ofte på overdrevent mykje på sex når eg ser Natalie Portman, og ho er jo israelsk jøde...  Kva skal ein gjere med dette? Yoga-øvingar mot jødisk infiltrasjon og seksualitet då, kanskje?
Gentiles should first ignore, boycott,  and starve the media of the Jews, vote Jews out of office and appointments in government, and expose their role in the schools and teach other Gentiles about the Jewish voice and intentions. To understand Jewish intentions for Whites in America and other nations, one should study what the Jews did to the Russian people. Also study Communism, and how Communism is in fact a Jewish cultural program for White people.
Ålrait... sjølvsagt. Jødisk-kommunistisk snusk kan nedkjempast med kunnskap. Så bra, eg var redd for at dei skulle foreslå konsentrasjonsleirer og slikt eg... men dei eksisterte ikkje. Det står jo òg på sidene. Eller var det slik at dei meinte at dei fortente det? Eg veit ikkje heilt kva dei ville fram til. Men kven er så desse modige rasemedvitne kristne yogiane?
This is a basic outline of the salient features of belief and practice in the Brotherhood Of The Sacred Word, one of many Gentile brotherhoods which is now forming and which will form in order to resist growing Jewish-Communist totalitarianism, preserve the Gentiles, and preserve eternal Religion and Dharma. 
Aaaah... dei er ein del av eit nettverk. Å herregud...


Eg tar meg sjølv i å lure på kor stort dette nettverket av Nazisølibatyogiar er... og om dei òg har ein fraksjon i Norwegian Defense League. Dei einaste som enno ikkje har fått seg ein fraksjon der til no er vel Taliban... og dei har jo òg eit heller labert forhold til sex. Det er kanskje eit mønster her.

Humørlause drittsekker likar ikkje sex, og vil ikkje at du skal ha det heller? Eg må meditere på saka. Eller noko slikt. Denne sida vart simpelthen litt mykje for mullaen å fordøye på ein kveld åleine. Eg trur iallefall ikkje bleikfissølibat er heilt greia for meg, men kanskje ein god ting at desse folka ikkje formerar seg noko særleg?

9 kommentarer:

  1. Ikke bare Natalie Portman, o'mullah. Da jeg i hine hårde dager ankom Israel for å avtjene FN-tjeneste i Libanon verket min nakke etter 5 minutter på bussen, thi de israelske snupper fristet så...

    SvarSlett
  2. Akk, ja! Dei israelsk-jødiske snuppene er noko for seg sjølv...

    All I want is a nasty little Jewish princesss...

    SvarSlett
  3. Familievennlige og sølibativennlige på samme tid? Okay, med smårollinger i huset er det begrenset hvor ofte man får anledning til å sjekke om sex på kjøkkenbordet fortsatt er like oppskrytt, men de ungene kommer da fra en ganske så spesifikk aktivitet.
    Og ellers, med denne herlige miksen av østig tull og tøys med vestlig innavla tankegift, blir jo Mansonassosiasjonene påtrengende.

    SvarSlett
  4. @ Sgt. Barnstormer og @ Mad Mullah Hastur ser dere ikke at dere har falt for jødenes styggeste triks av de alle: lokke dere ut i fortapelsen ved hjelp av løfter om kjødelige gleder? Få opp øynene! :)

    SvarSlett
  5. Så sex er altså en jødisk greie. Da synes jeg vi skal boykotte både sex og Jaffa-appelsiner helt til Palestina er fritt.

    SvarSlett
  6. Sjølvsagt er det familievennleg at desse folka ikkje har sex med familiemedlemmane sine. Det seier eg sjølv!

    Desse karane her går faktisk så langt at dei boikottar sex, då dei er nazistar. Openbart. Men sidan eg likar jødar, så slepp eg. I'm open for business!

    SvarSlett
  7. Dette var jo et fabelaktig funn av mullaen og en flott gruppe. Men hvorfor i pokker må det alltid være jødene som har skylden?

    SvarSlett
  8. Kvifor? Nei, dei står lageleg til for hogg? Dei er jo involvert i alt som er gale. Det har eg lest på Nyhetsspeilet og Vigrid sine nettsider, så då må det vel vere sant? :-P

    SvarSlett
  9. Oh, the Protestants hate the Catholics,
    And the Catholics hate the Protestants,
    And the Hindus hate the Muslims,
    And everybody hates the Jews.

    SvarSlett