måndag 11. april 2011

Ein skapkristen yrkesateist

Det måtte skje før eller seinare. Vi har sett teikna lenge. Ting heng berre ikkje på greip lenger. No i desse siste dagar skal vi vere vitne til mykje rart, mykje som simpelthen skulle vere umogleg. Når paradoksa vert kvardagsle, kan ein ikkje rekne med anna enn at svovel kjem til å regne ned frå himmelen, og Siv Jensen ferska til sengs med mulla Krekar.

Men no hopper eg litt fram i tid, det er ikkje før til påske. I mellomtida skal min kjære hansastad, Bergen, vere vertskap for ein skapkristen yrkesateist frå det antaglegvis kannibalistiske Human-etisk forbund som skal snakke om si nye bok om kristen-noreg. Vi snakkar sjølvsagt om ingen ringare enn min gode venn, sekretæren til Lord Bassington-Bassington. Sett til venstre her i eit meir korrekt antrekk i sitt eiga herskapshus.

I Kristen-Norge: En oppdagelsesreise skildrar den velkledde skalla mannen om sine eventyr på jakt etter frelse og Gud blant ulike kyrkjelyder i vårt vidstrakte land. Ein litt underleg prosjekt å ta for seg, for ein mann som hever løn for å vere ateist på heiltid. Dette vil truleg vere noko av det herremannen kjem til å prate om førstkomande onsdag. Og eg vonar at så mange som mogleg av dykk vil slå følgje med meg. Ikkje berre vil det verte eit interessant foredrag, det vil sikkert vere høve til å komme med friske tilrop... eventuelt stille nokre spørsmål. Personleg vurderar eg å gje han ein kort leksjon i korleis verkeleg nå Gud, ved hjelp av fine kvite kjoler, fezar, danseglede og ein liter whisky. Slik Profeten (fvmh) foreslo det... ein gong... då ingen var til stade for å ta notatar.

Om du er på fjaseboka så er det berre å melde seg på arrangementet her. Ser dykk der, godtfolk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar