tysdag 19. april 2011

Korleis halde hans merksemd?

Mellommeneskelege relasjonar er jo ikkje lett. Det førar til så mange rare komplikasjonar og uromoment. Mullaen vert ofte rådspurd i desse samanhengane av desperate menn og kvinner som lurar på korleis dei skal forhalde seg til sine kjære, uavhengig av deira kjøn. Ein skulle nesten tru at han hadde ei samlivsspalte, ja? Eg svarar så godt eg kan på desse spørsmåla, anten det no gjeld blikkontakt eller kva farge på hijaben som sender dei rette signala til den utkåra beilaren (Alt ifrå, "jupp, snakk med min far" til "to skritt nærare, og mine brødre saksar av deg juvelane dine").

Slik er det trass alt å vere ein mulla, ei oppgåve eg gladeleg gjer. Eit spørsmål mange kvinner lurar på, er korleis halde på ein manns merksemd. Dei klarar lett å fange den, men dei fleste har jo ein del konsentrasjonsvanskar og kan lette gløyme kva vi held på med. Så korleis halde på ein herremanns merksemd? Vel, det er dei små tingene, du kan kle deg pent, le av vitsene hans og klype han på rumpa og gje han eit kompliment for hans lange vakre hår, alt det er vel og bra, men eg vil òg tilråde ein del andre metoder. Mat og sex. Lag middag, og ha sex. Og han vil halde auge med deg, særleg om du gjer det med andre enn han. Han vil truleg byrje å følgje etter deg, eller leige nokon til å gjere det. Og slik kan du halde på hans merksemd, om enn kanskje øydeleggje forholdet ditt til han. Det er eit spørsmål om prioriteringar.

Andre har andre råd, som kanskje kan vere like gode å lytte til.

1 kommentar:

  1. Ah! Nå skal jeg gå rett til kjøkkenet å lage mat!

    Takk, oh Mullah!

    SvarSlett