fredag 8. april 2011

Om det underlege postvesenet

Posten har sendt ut beskjed om at dei skal lansere, eventuelt påtvinge oss, ein eller annan form for digital postkasse for offisiell post. Altså, dei vil gje oss ei epostadresse. Eller noko slikt. Mullaen har ikkje orka å lese brosjyra heilt enno, det virker i utgangspunktet som ein litt dårleg, men for det meste desperat idè, men for all del... noko må dei sikkert bruke portoprofitten på. For ikkje å snakke om sakshandsamingsgebyra for allskens tullete fortollingar.

Eg vert tryggja av moskeens medlemmar at dette ikkje vil gå utover det vanlege tibodet til det underlege og folkeskye Postvesenet. Du veit, det tilbodet som gjer at rapportar frå mine agentar kjem fram sjølv når dei ikkje adresserar postkortet;
Forøvreg saknar vi agenten som sendte dette kortet. Om nokon ser henne, vennligst rapporter til hovudkvarteret. Det er det der store stygge bygget, veit du...

Men ja, posten når jo faktisk fram. Og det har vi dette Postvesenet å takke for. Eg har aldri sett det, men mistenkjer det har mange armar og bein, og følehorn. Og ein eller annan sonarfunksjon. For takka vere postvesenet fylles moskeen opp med allskens dill og dall, som mullaen berre ha! Som bøker:
Ja, for bøker... det er jo naudsynt. Og mullaen har lyst til å verte betre kjend med Gabriele D'annunzio. Smukke Gabby blant venar. Og då må postvesenet levere bøker til moskeen.

Og om mullaen vil kose seg med klassikerar som ikkje er i skriftleg form, og kanskje har lyst til å glo på ein skjerm... vel, då kan postvesenet stille med DVDar.
For du kan pinadø aldri få nok av klassisk Doctor Who... kan du?

Problemet er at det er verkeleg ikkje plass til alt saman snart. Vi må nesten slå inn ein vegg og ta over nabomenigheita. Ja. Slik gjer vi det. Eg hentar slegga.

Eh... kva var det eg snakka om att?

3 kommentarer:

  1. Jeg leverte to kartonger med uadressert reklame (om kirkevalget)på Kløfta postkontor i dag. Før de sender det ut, må kartongene fraktes til Østlandet distribusjonssentral, som så neste uke frakter det tilbake til Kløfta. Og så blir de delt ut.
    Jeg kunne delt dem ut selv imens, men vil jo ikke sette noens arbeidsplaser i fare, politisk korrekt som jeg er. Spesielt når de kjører rundt i små røde og søte varebiler. (Postmann Pat<3!)
    Jeg har heller ikke lest den brosjyra. Hva var den om igjen?

    Svein

    SvarSlett
  2. Må du ha så tungvint innlogging da, Oh Ærerike? Jeg må jo klikke og trykke og skrive sære bokstavkombinasjoner så jeg nesten søler ut whiskyen? Kan du ikke heller skrive en fatwa hvis noen er ufine?

    Svein

    SvarSlett
  3. Synes de var veldig sa rause med profitten sin på selve brosjyren... men de sparer det sikkert inn igjen på underbetalte digitale postkvinner og menn og færre små røde... eller no'

    SvarSlett