fredag 29. april 2011

Personleg merkevarebygging

Kunne du tenkt deg å lære korleis du kan anstrenge deg skikkeleg for å virke desperat? Korleis bli kjend utan å ha noko som helst kvalitetar å komme med? Då vil Thomas Moen visstnok gjerne hjelpe deg. Thomas Moen, bloggmanager (dvs. hallik for 15 år gamle fiendar av det norske språk) og allsidig høgpåsegsjølv-fyr, som i fjor gjorde seg upopulær ved å forfatte ein bloggplakat på vegne av ein hærskare bloggerar som helst ikkje ville at nokon (og aller minst han) skulle tale på deira vegne, er på sett og vis ein ekspert på korleis preike mykje og ofte utan å ha noko å komme med. (Og der slo eg alle rekordar for eviglange negative personkarakteristikkar, det hadde sikkert gjort seg med eit punktum i den setninga. Eller to.).

Denne helga har han tenkt seg Bergen, min by. For å feste og for å klemme... og fyren har sjølvsagt sine prioriteringar i orden då. For kvifor ikkje tene litt pengar på turen? Det var iallefall hans første tanke. Han er i ein by, så då kan han like godt halde kurs. Eit kurs i kva? Eit kurs i narsissisme, kanskje? Ja! Eller som han kallar det - eit kurs i "personleg merkevarebygging". Altså, korleis promotere deg sjølv utan å ha noko å by på, nett som han! Og ikkje minst tene pengar på det... nett som han. Kanskje du lærar å halde unyttige kurs?



Ja, legg merke til kor kjempeflinke desse to karane er til å framstå som... profesjonelle? Berre gje dykk pengane dine, så kan dei lære deg å lage plagsomme amatørmessige youtubevideoar. Nett som dei, og all verdas tenåringer. 1000 kroner skulle dei ha for dette, og det er det jo verdt sidan det er så eksklusivt - berre ti stykk skal få ta del i deira løynde kunnskap.

Og for all del, slik sjarlatanverksemd er det jo ikkje lite av, og det er nok av folk som vil utnytte andre med lovnadar om å verte rik snøgt, så vanlegvis ville eg ikkje brydd meg. Men ein ting ting er å hevde å vere ekspert på "personleg merkevarebygging" og lage så hjelpelause videoar som det der, ein annan ting er å hevde å vere ekspert på "personleg merkevarebygging" og sette kurset ditt til 1. mai av alle dagar.

Det er ein fridag, tenkjer Thomas, så det er jo kult! For mannen er historielaus openbart. Utan evne til å skue ut av si eiga navle. Eg lar meg ikkje provosere av folk som ryddar i hagen på 1. mai, det er faktisk eit demonstrativt standpunkt ein tar - ein del av klassekampen om du vil. Hagearbeid viser at ein veit kva dag 1. mai er, og kva den tyder.

At du trur det er ein fridag, og ein bra dag å selje svindelpakka di... det seier berre at du har lært "personleg merkevarebygging" av Thomas Moen.

Men så vert det ingenting av kurset heller då... for sist eg sjekka var det berre 3 påmeldte, og det var Thomas og Thomas frå videoen over, og Thomas som lånte dei eit møterom på jobben sin (som openbart var ledig på 1. mai!). Så hendinga er no fjerna frå Facebook... men eg tvilar på at herr Moen har tatt noko som helst lærdom av det. For lærdom... er ikkje ein del av hans "personlege merkevarebygging", historielaus, blind sjølvdigging er.

5 kommentarer:

  1. Jeg siterer Adam Beach (som Ira Hayes) i Flag of our fathers: "Can I hit this guy?" :P

    SvarSlett
  2. Bloggmanaging og kurs i personlig merkevarebygging og nettets ioniserte sølvvann.

    SvarSlett
  3. Sjanten: Dask i veg!

    LKS: Ein viss likskap er det nok mellom ulike sjangrar av sjarlatanverksemd. Trine Grung har jo klart å fusjonere dei.

    SvarSlett
  4. for everything, but this post, there is mastecard.

    SvarSlett
  5. Eg tar mastercard òg altså.

    Helsing underbetalt mulla.

    SvarSlett