søndag 19. juni 2011

Drittmat

Det måtte komme til slutt. Alt skal resirkulerast i desse dagar. Kjeldesortering av alt vi kastar frå oss er obligatorisk. Grønt skal dit, raudt skal dit og det gule må du pakke i spesialposer. Noko slikt er det iallefall, eg klarar ikkje alltid å følgje med. Ein av disse dagane skal eg sette meg ned og lære meg alt om dette resirkuleringsgreiene, for det er jo slik at det  gjeld alt. Absolutt alt avfall skal resirkulerast faktisk. Som eg sa innleiingsvis - det måtte komme.

Og no er bæsjen her. Den resirkulerte bæsjen. Farga med fargestoffer og smaksatt med soya. For her er altså drittmaten!


Bæsjbiff er det ultimate kosthaldstillegget til alle som tykkjer urinterapi er ein god idè.

Personleg har eg aldri vore så frista til å bli veganar før... for dette produktet kjem frå dyr, gjer det ikkje?

4 kommentarer:

  1. Nei, dette MÅ være tull!

    Og, nei, jeg greier ikke se hele vidåjen. :-S

    SvarSlett
  2. Tull eller gourmet, kjem heilt an på auget som ser, det ;-)

    SvarSlett
  3. Urinterapi ja... søk på det ordet på nett
    og du vil finne at det er ein terapi for å
    holde seg frisk og i form. Skal kunne helberede
    mange sjukdommar.

    SvarSlett
  4. Trur du misforstår... urinterapi er noko jævla vrøvl.

    SvarSlett