måndag 27. juni 2011

Eit reisebrev om ballar

Det kan virke som om eg har vore litt uheldig med eit nyleg innkjøpt av undertøy - dvs av såkalla boxer shorts. Som veldig mange andre, så sett eg pris på dette klesplagget evne til å bere og å gje godt med plass, plagget held på plass, samstundes som det tillet rom til å røre seg. Korleis kan ikkje ein mann like det? Diverre har det slik at akkurat dette plagget, som eg betalte litt meir enn vanleg for, ikkje sitt heilt slik som det skal. Det held litt ekstra der det ikkje skal halde, og er laust der det burde halde. Det heile er ei litt uvant erfaring som vi prøver å forklare med at klesplagget kanskje er for lite.

Det får meg iallefall til å tenkje på ballar, men ikkje på kva som helst av ballar. Ballebrødre! For i London finnes det ein kjede av restaurantar, barar og selskapslokal under namnet Balls Brothers.
For all del, brødrane Balle er sikkert flotte karar, og eg skal ikkje halde deira preferansar i mot dei. Eg er ein tolerant og open mulla, som ikkje dømmer folk så lett... men er det naudsynt å avertere med sine meir ekstraordinære preferansar?
Dei som er kjend med London, har kanskje lagt merke til inngangspartia deira rundtomkring? Det er rimeleg mange av dei. Det slår meg, at trass litt underlege krav om "inngang", så er dei populære. Med så mange avdelingar er det trygt å seie at dei brødrane Balle har mange ballar i lufta.

Dette innlegget er eit resultat av å ha tilbragt tid med menneske med altfor dårleg sans for humor, og dette beklagar vi på det sterkaste.

2 kommentarer:

  1. Det minner meg om at første gang man prøvde å selge fiskeboller i England, ble de markedsført som "Fish Balls". Det solgte dårlig.

    Svein

    SvarSlett
  2. Var vel ikkje din idè vel, gamle ørn?

    SvarSlett