torsdag 7. juli 2011

Donald-kvafornoko?!

Nokon er nøydd til å forklare meg dette. Elles kjem ikkje eg til å få sove på ei stund. Eg vil helst unngå å kjøpe dette for å finne ut kva i huleste dette er meint å vere.
Kva har besatt nokon for å utgje Donaldmagasinet? Eit kulørt og middelmådig manneblad krydra med teikningar av Disneyfigurar! Kven er målgruppa? Ifølgje Egmont er det barn og unge... barn og unge som er interessert i eit magasin med spesialtema pengar, og overskrifter som "Penger er sexy. Damer som velter seg i andres pengebinger".

Veldig usikker på kva eg skal tru om at nokon har gjett ut dette. Og at det er det andre nummeret...

7 kommentarer:

  1. Tilstår at jeg kjøpte det første. Kommer ikke til å kjøpe det andre.

    SvarSlett
  2. Når du først har tilstått, kan du vel fortelje kva innhaldet var i dette tidsskriftas svar på blokksberg?

    SvarSlett
  3. Kristian Grønseth8. juli 2011 kl. 00:33

    Har vi satt oss fore å utkonkurrere japanerne på særhet? Regner meg selv som over snittet snuskete men jeg setter grensen ved seksualisering av Andeby! Det var ikke engang morsomt når Pyton gjorde det...

    SvarSlett
  4. Innholdet var et greit halvtrendy magasin som litt for ofte skulle vise hvor kult det var å lese Donald. Og så fulgte det med en Barks-serie. Trengte i grunnen ingen av delene.Innholdet var et greit halvtrendy magasin som litt for ofte skulle vise hvor kult det var å lese Donald. Og så fulgte det med en Barks-serie. Trengte i grunnen ingen av delene.

    SvarSlett
  5. Hmmm.... ja, men Donald er vel såpass gamaldags, at ein må kanskje få forklart kvifor ein skal like han? I motsetnad til mullaen.

    SvarSlett
  6. Kristian Haugland9. juli 2011 kl. 09:36

    Det store spørsmålet er vel hvorfor ingen har laget et mullablad ennå. Det ville jo helt opplagt blitt en instant hit.

    SvarSlett
  7. Ja, Kristian... og om du ser på gårsdagens innlegg så, vil du sjå at du ikkje er den einaste som har tenkt tanken.

    SvarSlett