søndag 14. august 2011

Gullungen då!

Vi er litt uklare på kva undertrykking, knebling og sensur er i dette landet, og ikkje lærar ein det på skulen heller, der dei bortskjemte drittungane har forstått det slik at kritikk er det same som at dei ikkje får lov å seie noko. Det opplevast kanskje slik når ein har vanskar å svare for seg. Det er ikkje lett å vere mindre begava.

"...man ikke kan snakke om et aktuelt og alvorlig tema fordi man er redd for å bli sammenlignet med høyreekstremisten Breivik. Ser dere ikke hvor verden er på vei? At vi nå må legge lokk på meningene våre bare fordi man er misfornøyd med innvandringspolitikken eller er FrP´er og Høyrevelger. Hvor har det frie, demokratiske Norge tatt veien der man kunne ytre seg fritt uten å bli halshugd?"
Halshugd faktisk. Vel, det hadde kanskje vore lettare å smøre andletet inn med brunkrem om han kunne leggje det på bordet framfor seg? Eller? Han påpeiker i same innlegget at Noreg er oversvømt av kommunistar. Oh well, det er i det minste ikkje innvandrerar og muslimar og sånn derre? Dette etter eit høgst forvirra innlegg der han forklarar at UDI har skulda for... eit eller anna? Vi mistenkjer at han meiner det er UDI sin feil at vi har innvandring. Eller noko slikt.
"Det stopper ikke der, det står så mye om dette på nett at man ikke vet hvor man skal begynne. Jeg har nå gitt dere et kort innblikk i hva UDI driver med. De sløser med penger, slipper inn det som er å slippe inn osv. De eier ingen grenser! Og når i tillegg underdiriktøren i UDI skriver til meg at det er sånne som meg som skaper terror i Norge og i resten av verden har jeg bare en ting og si. Nei, det er "sånne som deg" som skaper terror. Altså UDI selv."
Og han held fram:
"Nå er det på tide å sparke styret i UDI og heller sette dem til å plukke søppel i Oslo´s gater. De eier ikke kompetanse eller hode til å kunne sitte med en så stor makt som de faktisk gjør. Det er rett og slett hårreisende. Hvem sin feil er det at voldtektene i Oslo har økt så drastisk de siste årene? 80 % av den som voldtar er innvandrere med muslimsk opprinnelse. Hvem sin feil er dette? Jeg har kun et svar, og det er UDI...
UDI står bak alt hatet Norge har til innvandring fordi de slipper inn dem som sværter de muslimene som ønsker å gjøre noe bra for det nye landet de kommer til. De fredelige som ikke ønsker andre vondt. En programleder i NRK fortalte meg at Høyre er det partiet som har flest muslimske medlemmer. Grunnen til det er fordi de ikke ønsker å ha de som ikke har noe bra å utrette i dette landet."
Det er sjølvsagt mykje ein kunne ha svart til dette... men at den som valdtar er 80% muslim er kanskje litt for enkelt å gripe fatt i. Eg tar meg i å lure på kva dei andre 20% av valdtektsmannen er. Kanskje han er 80% muslim, og 20% valdtektsmann. Altså er det ikkje muslimdelen som er problemen, men valdtektsmanndelen. Kanskje vi burde bruke meir tid på å hetse valdtektsmenn?

Men for all del, eg misforstår jo med vilje, men det er ikkje så lett med alle desse som vert fødd inn i dette landet og nektar å lære seg språket. For det er jo noko med dette språket vårt; det vi seier, korleis vi uttrykk oss og kva ord vi nyttar kan ha allskens konsekvensar. Det er difor det i gamle dagar var gjerne folk som las gjennom avisinnlegg før dei vart trykt, for kven vil vel trykkje røret til ein reinspikka idiot? Dei skulle beskyttast mot seg sjølv (og samfunnet skulle beskyttast mot potensielle migrener og magesår som resultat av å lese det). Og her er stikkordet - det ein seier kan ha konsekvensar. Det er ikkje sensur, knebling eller undertrykking, det er berre slik det er. Som du skrik i skogen får du svar, Gullungen.

Eit svar var jo at NRK følte dei måtte sjekke opp i saka, då han er ein profiliert idiot, og då sponsorane til blogg.no fann ut av kva som foregjekk der valte dei sjølvsagt å trekkje seg. Dette er framleis ikkje sensur, Gullungen, dersom det var din neste påstand.

Åh, det var visst det. Ifølgje han så har NRK brudt Ver Varsam-plakaten med sin journalistikk, og i eit vilt samansurium av eit innlegg, oppsummerar han anklaga i tre veldig vaksne punkt:
1) De skremmer folk til å ytre seg offentlig. 2) De hindrer at de synspunkter jeg har frontet ikke vil bli en debatt hos andre bloggere i frykt for å tape penger.3) De glemmer helt at mine to innlegg var fri informasjonsformidling. Jeg viste til en dokumentar som gikk på TV2 i 2010 under navnet "Det Muslimske Brorskap" og til sjokkerende tall på fødselsraten til Europa og USA. At muslimene vokser og de vestlige synker.
Skremmer folk til å ytre seg?! Ja, det forklarar jo kvifor kjeften til denne drittungen går konstant. Kva er det barna lærar på skulen om dagen, eigentleg? Nok ein gong støtar skuta hans på det gigantiske isfjellet av eit faktum at kritikk ikkje er sensur, ueinigheit ikkje er knebling og noko er ikkje sant berre fordi du ser det i ein video på Youtube. På dette tidspunktet drar han òg med seg riksbimboen Heidi Alexandra, som tar ein kjapp pause frå å sminke seg for å fortelje oss at dei ho føler seg litt undertrykt. Særleg er ho uroleg fordi ho, lik Breivik, er arisk, og tykkjer at hennar meiningsmotstanderar burde flytte til Nord-Korea der dei høyrer heime.

*sukk*

Det hadde vore kjekt å seie at vi var ferdig med denne saka no, men dei to skamlause idiotane presterar å drite seg ut på radio kort tid etter. Du må nesten høyre intervjuet for å tru det, og høyrer du godt etter kan du høyre vinden suse gjennom skallen hjå dei to. I intervjuet udjuper Heidi Alexandra si framtidsfrykt for den ariske rase:
"Ja, de er jo positive, de skjønner jo poenget mitt. Jeg er arisk, jeg vil ikke utrydde meg selv. Det er jo, jeg er etnisk norsk. Det er sånn som de som er mot alt Anders gjør, Anders var arisk. Og siden alt som kan kobles til ham er negativt, så blir det plutselig negativt alt sammen."
Nei, ja... altså... nei, gløym det. På veg heim frå intervjuet møtte ariske Barbie ein rumensk tigger og briljerte med språkkunnskapene sine då ho freista å be kvinna dra til helvete på rumensk.

Fint det, Barbie.

Det slår meg at bruningskrem og sminke openbart kan vere farleg om ein nyttar for mykje av det. Kjemikaliene etser inn i huden, gjennom kraniet og går til åtak på det lille som er av grå hjernemasse. Det etterlet seg stort set ein porrøs grønn klump som lagar raslelyd når ein ristar på personen.

Desse stakkars menneska er eit resultat av reality-fjernsyn, sladderpressa og ein grunnutdanning som har kollapsa totalt. Og kvar er foreldra deira? Kvifor har ikkje dei gjort noko? Det tar ei landsbygd å oppdra eit barn, har eg høyrd, så eg trur vi må påta oss ansvaret for å gje desse drittungane husarrest eller noko.

10 kommentarer:

  1. Ante ikke de hadde vært intervjuet på radio! Takker for infoen...som jeg har påpekt flere ganger på nett: Ingen skal omtale disse 2 som rosabloggere. De er høyrevridde konspiranoide politiske bloggere og skal behandles sådan.

    SvarSlett
  2. Fra intervju med Granli av NRK.no:
    "
    Så du mener at muslimene vil ta over store deler av verden?

    Granli: Jeg velger å tro det, ja. Det ser man blant annet på fødselsraten, så denne utviklingen skjer av seg selv.

    Hvor får du faktakunnskapene om dette fra?

    Granli: De finnes på nettet, blant annet på Youtube. Jeg mener ikke å såre noen med meningene mine, men det er viktig for meg at folk får opp øynene og ser hvor samfunnet er på vei.
    "

    Youtube e en fin kilde:)

    SvarSlett
  3. The stupid. It hurts.

    Jeg følte meg som en gammel dame, men i dag har jeg faktisk klagd på en blog for første gang. En ting er at dama er "rasebevisst" og støtter ABB, som hun konsekvent bare kaller "Anders", men at hun forulemper gamle damer og skryter av det er for drøyt. En mail til hjelp@blog.no er på sin plass..

    SvarSlett
  4. Da sender jeg avgårde enda en mail.

    SvarSlett
  5. Det er kanskje ikke din feil om du er rasist, men når du hardnakket beholder meningene dine når de blir kategorisk tilbakevist fra offentlig hold, så er det din egen feil.

    SvarSlett
  6. Blogg.no sier selv de har retten til å slette innhold som trider mot norsk lov. Jeg har sendt de mail om minnet de på § 135a

    SvarSlett
  7. Hehe, godt å være på nett igjen! Har sannelig savnet bloggen din, kjære Mullah! Underholdende og skremmende lesning!

    Kjøss og klaps fra Avlshingsten i Nord

    SvarSlett
  8. Når jeg leser skriblerier som dem du referer til her får jeg vondt i både sjelen, hjernen og mennesketroen min. Vurderer sterkt å emigrere til Tibet for å satse på en karriere som eremitt og huleboer. Takk allikevel for å orke å vade rundt i denslags grums og idioti, i folkeopplysningens navn.

    SvarSlett
  9. Synest noen bør beskytte Barbie mot seg sjølv, kor er foreldra? Det kommer til å følje henne i årevis, media bidrar ikkje akuatt positivt. Stakkarslig at han henvise til youtube som kildehenvisning! Nei huff altså!

    SvarSlett