tysdag 16. august 2011

Når hjerna råtner

Vi må snart byrje å snakke om noko anna enn villfarne terroristgaukar og brunkfremforgifta drittunger. Det er mykje viktig der ute som forten merksemd, om vi berre klarar å rive oss laus frå den trivielle straumen av informasjon og underhaldning på fjernsyn og i nettaviser. Vi bør reise oss frå sofaen og gå ut og snakke saman litt i ny og ne, stikke hovudet ut av kontoret og bable litt med kollegaer som ein ikkje har på facebook-chatten. Ein vågal tanke, men ein tanke som er verdt å tenkje. Elles kan vi alle ende opp som våre verste fiendar;
Nemleg! Pandajævlar! Late, uvirksomme tyrannar som nekter å løfte på ræva! Dei styrar det meste av media, og vil ikkje noko anna enn at vi skal bli like ubrukelege som dei. Berre for å tene dei skal vi løfte hendene våre i framtid, berre for deira gunst vil vi utøve våre naturlege livsfunksjonar! Pandamonium er ikkje ein mindre realitet no enn før, krigen er så visst i gang!

Sjå på deg sjølv der du sitt; mett på rykter sladder og meiningslaus analyse av alle aspekt av Breviks avføring! Forvirra og forskrudd av nettdebattantar, sliten i hovudet av å lese gærne rosabloggerar som sitt og tygger på lebestifta medan dei smører fecalmaterie utover verdsveven! Eg forstår du er sliten! Eg forstår du ikkje orker å reise deg! Men kjemp i mot! Kjemp i mot Pandamoniums stygge påverknad!

Oj... eg snakkar visst høgt til meg sjølv eg. Det er semesterstart, og mullaens hjerne jobbar i høygir med alt anna enn kreative ting.

6 kommentarer:

  1. Jeg er veldig sliten. Men i morgen skal jeg heldigvis begynne å jobbe igjen.

    Svein
    (Få'kke logga inn med googlekonto!)

    SvarSlett
  2. Viktig å vere aktiv, Svein! Hugs å lære dine nye elevar om vår vakre moskè.

    SvarSlett
  3. Foretrekker pandaene late og uverksame framfor slik.

    SvarSlett
  4. Men det er to sider av same sak, eigentleg! Dei er for late til å ha sex, men ganske så driftige når det kjem til å brutalisere menneske!

    SvarSlett
  5. Når du planlegger å ødelegge verden er det liten vits i å formere seg, derav pandaenes mangel på sex. Sier jo seg selv?

    SvarSlett
  6. Dei vil ikkje øydeleggje verda såvidt eg veit, berre herske over den. Og oss.

    SvarSlett