søndag 4. september 2011

Harmonisk søndag

Helga er straks over, og ei ny travel ventar folk, fe og mulla. Søndag er den tradisjonelle kristne kviledagen, dagen då tilhengjarane av Kvitekrist sleng rundt i kyrkjer og et samlande familiemiddagar. Det er iallefall slik eg har forstått det, og eg tenkte eg skulle nytte høvet til å strekke ut ei hand til den kristne majoriteten i dette landet og dele litt av deira bodskap med dykk. Dette bodskapet har dei valt, først og framst, virker det som, å dele med oss ved hjelp av musikk. Og ein høyrer gjerne om korleis Gud inspirerar sine disiplar til å yte sitt beste, og gjev dei talenta dei treng for å spre hans kjærleik. Vel, det står i det minste ikkje på iveren og gleda hjå dei kristne;


Ja, var ikkje det flott? Eg klarte faktisk å sjå halve, halvelujua!

Men dei kristne veit at dei når ikkje ungdommen på dette viset. For å nå ungdommen må det langt meir spreke greier til. Som rap og posete bukser! Og igjen, frykteleg mykje iver og innsatsvilje der talentet kanskje uteblir...


Om ikkje det overtydde deg om at Kvitekrist er for ungdommen, så veit ikkje eg... nei, ærleg tala, eg veit ikkje. Det vil kanskje overraske deg at den unge mannen, Michael Clancy, ikkje har tatt livet av seg, men faktisk er praktiserande advokat i dag og aktiv på Twitter... vel, vi får sjå korleis han taklar det når denne videoen "goes viral" som det heiter. Guds veger er uransaklege.

Ha ein framleis fin søndag, kjære lesarar!

6 kommentarer:

  1. Den første videoen ga meg ihvertfall et helt nytt perspektiv på begrepet gla'kristen. Hva gjør forøvrig den middelaldrende utgaven av Alice in Wonderland i video #2?

    SvarSlett
  2. Klarte du halvveis?? Det gjorde ikke jeg. Da skulle du heller hørt kirkekoret vårt synge "Panis angelicus" i dag. Det gikk bra nesten hele veien.

    Og kirkekaffen var bedre enn vanlig! ;/))

    Svein

    SvarSlett
  3. NU Thang er jo en klassiker! :-) Originalen med Toby Mac og resten av DCTalk var mindre... vel, skremmende.

    Hva den første videoen angår, holdt jeg ut til 1:10. Jeg ble hektet av etter den spooky latteren ved 0:12. Men jeg tvang meg selv til å se litt til, og holdt ut helt til Gina begynte å vifte med armene. Da var det slutt. Tvert. Hvis det er _dette_ som er gla'kristendom vil jeg heller være en sånn tristkristen eller surkristen eller kjedeligkristen eller tørrkristen eller hva nå alternativene er. Alt er bedre enn dette.

    SvarSlett
  4. Syns generell gladkristendom er forferdelig ille... Spesielt når sangstemmene er tonedøve, noteblinde og i tillegg ikke kan synge. Har et godt eksempel her: http://www.youtube.com/watch?v=N9o1X_TNXWA
    Personlig er jeg passivt kristen (dvs medlem i statskykja, men bruker den aldri).
    Jeg foretrekker de gamle triste salmene, fordi uansett hvor dårlig du synger så maskeres det av orgel, mye akustikk og alle andre som synger...

    SvarSlett
  5. Westboro-folka er jo berre vakre vesen!

    Det er godt å sjå slikt i disse tider då stort sett muslimar klarar å framstå som verst.

    SvarSlett