måndag 31. oktober 2011

Det er dårleg gjort det!

Først opner eg meg for dykk, blottar mi sjel og mitt hjarte, og fortel om min draum om å eige ein vakker rosa scooter med Hello Kitty decal slik at eg kan lokke til meg kvinner og avslutte ungkarstilværa. Så er det nokon som vel å leike med desse kjenslene mine ved å plassere ein rosa scooter utanfor kontoret mitt, utan tilsyn. Berre for å lokke meg til å verte ein tjuv. Og her har eg gått og slitt med mitt moralske kompass, og vurdert korvidt det er meininga at eg skal berre forsyne meg av den. Det er jo openbart ei årsak til at scooteren er plassert der. Det er jo meininga at eg skal ha den!


Det skadar iallefall ikkje å prøve, tenkjer eg. Så eg tenkte at eg kunne kanskje berre ta ein liten tur, iallefall sitte litt på, få kjensla for scooteren og finn ut om den er verkeleg min.

Og det som møtte meg då, var sjølvsagt dette:

Faen heller! Det er ikkje snilt å leike med kjenslene mine slik som dette! Det er dårleg gjort!

Føler for å få meg ein psykolog etter dette. Det er traumatisk. Slutt å le av meg!

4 kommentarer:

  1. Kjære deg. Kvinnen i ditt liv prøvde nettopp å lokke deg til henne, og prøvde å få kontakt gjennom scooteren. Nå må du bare tilbringe alle våkne timer på parkeringsplassen, så kommer hun tilbake. Kanskje skaffer hun en sidevogn, og dere kan kjøre inn i solnedgangen sammen! Lykke til, og gi aldri opp, hilsen Sunniva:)

    SvarSlett
  2. Det er da ingen som ler av deg? :=0 *Hrrrmmphh*

    Svein

    SvarSlett
  3. Ettersom jeg tviler på at der finnes mange Barbie-scootere i Bergen, så gjetter jeg på at hun bor i nærheten av Birkelundstoppen. Go find her!;)

    SvarSlett
  4. Det er notert! Tar i mot all den hjelp eg kan få i å spore opp syndaren!

    SvarSlett