torsdag 13. oktober 2011

Mullaen i bygda

Sjå! Eg stel eit passande klovnebilete!
Eg tenkjer å vere grei, og glede dei uvaska bygdemenneska i aust med mitt nærver for eit lite døgn. Ja, du høyrde riktig, mullaen tenkjer seg til Oslobygda. Dette i høve i eit lite seminar (akademisk møljepul) om høgreekstremisme ved Høgskolen i Oslo og Akershus der eg er ein sjølvskreven gjest. Ja, dei må jo ha ein klovnete jøglar til å underhalde i pausane, må dei ikkje? Det heile brakar laus med laust tompreik klokka 10.15 i morgon fredag, ein eller annan stad i det såkalla Pilestredet. Og dei mange fjernemdlemmane av moskeen er sjølvsagt sterkt oppmoda til å dukke opp og heie på meg i det eg fortel at... eh... der eg fortel eit eller anna. Eg tenkte eg skulle førebu meg over ein paraplydrink eller noko i kveld, då er det i det minste ferskt i minnet.

Dette er eigentleg mitt vis å invitere dykk alle til å vere med! Kom og hels på! Og så har vi ein solid diskusjon undervegs.

Dei som ikkje kan komme kan visstnok følgje med på internett ein stad, men eg anar ikkje detaljane. Spør nokon som veit.

7 kommentarer:

  1. Kristian Grønseth13. oktober 2011 kl. 14:38

    Jeg er der! Mullahkos OOOG diskusjone om høyreekstremisme? A must see!

    SvarSlett
  2. Og dei som ikkje kan, dei kan sjå det her:
    https://connect.uninett.no/hoyreekstremisme/

    SvarSlett
  3. Det var jo artig, og til og med til tider konstruktivt, nå venter jeg i spenning på at en eller annen skal sette seg ned og lage et strategi-dokument for hvordan man faktisk skal møte dritten...

    SvarSlett
  4. Så snart nokon betalar meg for å gjere det, så skal eg leite fram penn og papir ;-)

    SvarSlett
  5. Vel, helt gratis, her er noen momenter:
    * Oprette en faktabase rundt islam og innvandring. Lettforklart, med statistikker og ordforklaringer (som f.eks. 1400talls kuriositeten Taqqyia)
    * Mobilisere oppegående Frp-ere til dyds mot kontra-jihadistene. Markere forskjeller mellom Frp og den nyfascistiske bølgen.
    * Vise hvordan jihadistene og kontra-jihadistene speiler hverandre.

    SvarSlett