måndag 12. desember 2011

Fresh spresh

Ja, sjå her, alle aktive unge menneske... tingen dykk alle har vore ute etter er her. Den er avlangt, og god å ta i, og klemmer du skikkeleg på den så spruter den!
Ja! Det er rett! Det er SPRESH! Tingen som vil gjere livet ditt eit hakk betre, simpelthen fordi den har passformen som skal til til. Og den spruter! Når du klemmer på den! Ring heim til mor, og fortel at du ønskjer deg Spresh til jul, forten henne kva den gjer, fortel henne korleis den er forma - den kjem i mange ulike farger, er stilfullt designet og avlang. Ja, fortel henne alt dette, så får du ein Spresh til jul.
Spresh! Det alle aktive unge jenter ønskjer seg! Det er ingen skam! Det er skikkeleg moderne, hipt og ungdommeleg! Spresh er fresh!

(Nei, dei ville ikkje betale meg for å skrive dette innlegget, men Lady Mju overtydde meg lett om at eg burde gje litt gratisreklame for Spresh!)

6 kommentarer:

  1. Sikkert lettere å treffe munnen med den enn flaska om ikke annet http://thehairpin.com/2011/11/women-struggling-to-drink-water

    SvarSlett
  2. Ja, skal litt til å bomme med slikt, så lenge dei held hovudet i ro... men desse kvinnene du sikter til har openbart eit drikkeproblem. Eit tema eg høyrer mykje snakk om denne jula. Der er det eit blogginnlegg som ventar på nokon...

    SvarSlett
  3. Mye spennende på treningsmarkedet for tiden.
    http://www.youtube.com/watch?v=EMs-4fUZd-k

    SvarSlett
  4. Noen som husker gamle dagers postordrekatalog, som tilböd massasjeapparater med omtrent samme formen? Og bilde av en pyntelig frue som brukte den til aa massere sine ömme skuldre? Mener aa huske undertittelen var "Gir en deilig fölelse i hele kroppen..."

    SvarSlett
  5. Lord Bassington-Bassington: Ja, absolutt, men eg trur eg har det meste av utstyret eg treng heime...

    Martin: Ja, vi hugser det veldig godt, og vi har etterlyst lenge å få ein scan eller liknande til bruk i formidlingssamanheng.

    SvarSlett
  6. @ Lord BB
    1:47 og 1:55 var mulige høydepunkter

    Cassanders
    In Cod we trust

    SvarSlett