tysdag 24. januar 2012

Respekt frå ungdommen

Er det ein ting eg til stadig eg lar meg irritere over er den epidemien av ulydige og respektlaus ungdom som herjar vår vestlege sivilisasjon. Det byrja så smått med dei gamle grekarane, og det har simpelthen ikkje blitt noko betre. Dei har ingen evne til å følgje enkle instruksar eller respektere sine autoritetar. Dei einaste dei lyttar til er såkalla rockestjerner og popidol, som alle marknadsførar seg som synkrondansande opprørarar. Kvaslags førebilete er dette for ungdommen, hæ? Alle desse hesleg ungdommelege boybandene som forfektar ein eller annan opprørsk ideologi om at det er ok å vere ung... og pen! Det er ikkje rart at det går gale.

Difor er det godt å sjå ungdommer med eit godt og oppbyggjeleg bodskap til sine jamnaldrande, fri for ironi og trassig motstand mot leiande hender.


Slikt vil mullaen gjerne sjå og høyre meir av. Gjerne frå medlemmar av moskeen her, for de vil vel respektere min autoritet? De vil vel adlyde mitt ord? Min fatwa, din lov, kjære lesar, det er pakta mellom oss. Den lukkebringande kontrakta som bringer fred til verda.

Det er godt vi er einige om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar