torsdag 2. februar 2012

Lekkasje frå moskeen

Eg vart gjort merksam på at eit gamal opptak av ein stille fredagsbøn har hamna på Youtube. Eg veit ikkje korleis det har skjedd, det er jo ikkje akkurat ein kattevideo dette. Vår bøn og meditasjon er ikkje underhaldning eller noko ein skal sukke over fordi vi er så søte. Menmen, no er videoen der ute, og om den ansvarlege for lekkasjen lover eg at det ikkje vert store straffa.


Ja, dette er eit eldgamalt opptak, frå då eg framleis hadde hår. Ja, for de ser vel kven eg er av desse karane, ja? Ja, det er soleklart. Ikkje noko vits å spørre om ein gong.

Det eg saknar er eigentleg litt meir umpfh i lyden. Når nokon først tar bryderiet med å leggje ut vår dhikr på nett, så kunne dei vel gjerne ha fiksa ein bra dubstepversjon av den, eller kva? Der har dei ei utfordring, mine musikalske vener.

7 kommentarer:

  1. Dette må du tolke for meg altså.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kva er det du ikkje forstår? Det er ein roleg dhikr ein heilt vanleg fredag i moskeen. Får eg dubstepversjon no?

      Slett
  2. hmmm,
    Uten å påberope meg noen ekspertise tror jeg dette er en sufi-variant.
    Skulle mene at de "trykker på samme knappene" som enkelte kristne grupper benytter seg av.

    For øvrig ser den gode medhjelper i turban (med grønn topp) og lyseblå kjortel ut som han er langt inne i en guitar-hero seanse, men har tydeligvis glemt Stratocaster'n. :-)

    Tip til mullaen. Jeg har selv (men ikke minst naboene) stor glede av en innretning som kalles "Silent Mute".

    Tror det hadde vært et hendig redskap i båre her- og derværende moskeer.

    Cassanders

    In Cod we trust

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skal gje deg rett i at vi praktiserar sufisme i vår moskè, Cassanders. Observant av deg. Men vi speler lite Guitar Hero, og treng ikkje å døyve lyden av vår dhikr. Vi vil berre ha ein dubstepversjon av den.

      Slett
  3. Tja, min kapasitet i ...sufiske besvergelser leaves a lot to be desired, men jeg har en mistanke om at mye av ....uhhm substansen har atskillig til felles med dette : http://www.youtube.com/watch?v=fINh4SsOyBw
    (fra 0:40 og utover).

    Cassanders
    Thus endeth the lesson....

    SvarSlett
  4. Ja, dette var saker.
    Ìkkje lett å så kven av dei som er deg.

    Thomas

    SvarSlett