onsdag 29. februar 2012

Skotår no att?

Det er skotår folkens, denslags likar vi jo. Folk storkosar seg med folklore, og snakkar varmt om korleis kvinner i dag står fritt til å fri til menn. Får dei eit nei, så vert det automatisk hansker eller noko på dei. Dette tykkjer jo alle er kjempesjarmerande. Og det er jo flott.

Men det finnes jo andre tradisjonar å halde å halde i hevd denne dagen, dette er trass alt ein dag innstifta av Caesar-sjølv! Førre skotår fortalde eg om ein av av dei meir interessante sideeffektane av denne dagen. Då dette er ein dag som ramlar mellom to stolar, skal det vere fordelaktig å starte nye prosjekt i dag. Prosjekt som barn. Ja, barn unnfanget den 29. februar, har mykje bra for seg. Difor stiller eg meg nok ein gong til disposisjon for dei som vil verte befrukta i dag. Det er nok av single, verpesjuke kvinner der ute, tenkjer eg.

Problemet er jo at dei fleste kvinnene er i år frykteleg opptatt av dette med frieri, og gjerne vil fri til ein ledig mann. Dette gjer det litt utrygt å opne døra. No er det eit par timar sidan eg kom heim, og eg har høyrer utolmodig rasling i føtter utanfor døra, og tidvis lange neglar som klorar. Eg er berre ikkje sikker på om dei er verpesjuke eller giftekåte. Er dei verpesjuke så er det ikkje noko problem, det kan vi takle... har dei derimot ein ring på lur. Vel, polygami er ulovleg i Noreg, så eg ser for meg at det etter nokre få minuttar vil verte opptøyer i blokka mi.

Eg frykter eg må halde døra stengt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar