tysdag 28. februar 2012

Tørst? Kva med ein Mellow Mullah?

Det er lenge mellom innleggja for tida, og det heile er ikkje så reint lite skandaløst. Eg kan berre bøye meg i støvet og orsake at livet og arbeidet kjem i vegen for forkynninga. Eg burde love bot og betring, men kan ikkje love anna enn å gjere mitt beste. I mellomtida kan de kanskje slappe av med ein godkjendt og velsmakande drink? Å vente på ein fatwa er tørstskapande arbeid, har eg forstått, men heldigvis er det dei som har tatt ansvaret for det. I likskap med min ven Lord Bassington-Bassington har eg ein forkjærleik for Tiki-drinkar, men i motsetnad til han, så er eg fullstendig ubrukeleg til å lage dei så langt. Lord Bassington-Bassington har på si side ikkje berre perfeksjonert det å lage ein mullatilfredsstillande drink, men han har òg skapt den perfekte drinken for å roe ned ein munter mulla, ein såkalla Mellow Mullah.
Oppskrifta bør ein følgje med religiøs presisjon og iver, og sidan det er ein Tiki-drink bør ein nytte amerikanske mål for den ekstra piffen. Alkoholprosenten skyt i taket, men mullaen din sa det var greit. Oppskrifta er som følgjer:

Mellow mullah
12 cl guava nectar
1,5 cl Rose’s Lime Cordial Mixer
Lime juice*
0,75 cl Cointreau
4,5 cl Mount Gay Rum
* Making one's own guava juice might be a bit ambitious (though Lord Bassington-Bassington is planning on trying) and the guava nectars available in colder climates tend to be on the sweet side. To balance this, add a small amount of freshly squeezed lime juice. The drink should be sweet but also tangy and fresh.


Så her er det berre å sette i gang og kjøpe inn alt ein treng av ingrediensar. Det eg klarar å lese av dette er: Sprit og ein dæsj frukt, men eg er sikker på at dykk andre klarar å skille dei ulike elementa frå kvarandre. Det viktige her er å lage i rikelege mengder, for de skal ikkje berre ha sjølv, men de vil jo sjølvsagt dele med innvidde vener. Såvel som meg. Eg er tørst skjønner de, eg er veldig tørst.
Å slukke tørsten min er ikkje den enklaste utfordringa verda har bydd på, men eg er glad for ein kvar som tar på seg ansvaret med å forsøke i det minste.

Skal vi seie at Mellow Mullah vert årets drink 2012? Ikkje ein fest utan, folkens! Kom igjen!

6 kommentarer:

  1. hvor i svarten får du tak i guava nectar og roses lime nectar-ting?

    SvarSlett
    Svar
    1. Innvandrarbutikkar eller spesialforretningar. Lord Bassington-Bassington kan sikkert svare deg på det. Drinken er å anbefale.

      Slett
    2. Roses Lime kan du få på vanlige butikker (kunne ihvertfall før) men det smaker skit. Ta heller og press din egen limejuice og tilsett sukker etter smak.

      Slett
  2. Perfekt timing! Jeg har en nesten full flaske med Mount Gay rum som jeg behøvde en plan for.

    SvarSlett
  3. Ja, Rose’s Lime smaker skit, men det er ikke ment å drikkes på egen hånd. Det er en ingrediens på linje med for eksempel angostura – det skal ikke drikkes bart men brukes i små mengder for å hente fram andre smaker. Jeg vil ikke anbefale å bytte det ut med limejuice, siden drinken allerede anbefaler limejuice for å balansere sødmen fra evt. klissete og jævlige guavanektarer.

    SvarSlett
  4. Høres slett ikke verst ut. Jeg ville nok også gått for ferskpresset lime (særlig hvis guava-nektaren er søt.....og forøvrig: kunne en få tak i guava-juice, ville det sannsynligvis vært bedre enn nektar).

    Et eller annet sted i nettskyen ligger det en ganske så artig liste over "alternative drinker". ...Jeg minnes i hvert fall "Braskereidfoss GinSlang" (Tror det var noe med gin-essens, vindusspylervæske og pynting med en festlig paraply....) og den noe mer vovede : "Cum on Big Black Mama" (Så vidt jeg husker Tia Maria/Kalhua + enda mer sjokoladestoff, og så pynting med pisket krem....)

    Dessverre har opphavsmennenes navn forlengst forlatt arbeidshukommenlsen min, men jeg husker deres "titler" : 1) Advokatfullmektig, 2) Mektig full advokat.... :-)

    Santé
    Cassanders

    SvarSlett