onsdag 4. april 2012

I find your video disturbing...

Greit, vi har alle gjort det. Åleine og i lag med nære vener og kjærastar. Ein snakkar gjerne ikkje høgt om det, og prøver å ikkje tiltrekke seg for mykje merksemd når det kjem på banen. Det kviler ei sterk skamkjensle over det heile, og det er på tide å bryte tystnaden. Vi har jo alle gjort det, kvifor skal vi ikkje snakke om det? Eg kan vere den første. Eg har spelt ut scener frå Star Wars-filmane, med stor innleving og presisjon. Og det er heilt normalt. Det er naturleg. Det er ingenting i vegen med det. Og eg treng ikkje skamme meg over det.

Sjølv om eg tykkjer det er litt urovekkande å sjå denne videoen.



Det er liksom berre litt... ja... eg veit ikkje. Ikkje at jenta skal skamme seg. Det er lov å nytte fri fantasi. Og leike litt. Og det er jo forståeleg at dei vil lage litt moro når dei i desse dagar slepp Kinect Star Wars som lar deg leike Jedi, Rancor og gudane veit kva i di eiga stove. På den andre sida, så er det ikkje sikkert at alle har godt av det:


På den andre sida kan vi altså ikkje hevde å vere noko betre. Vi har alle gjort det... og no skal vi gjere det att gitt. Så snart vi får fingen ut og komt oss på butikken.

7 kommentarer:

  1. De videoene er Bantha-mat i forhold til denne styggedommen fra det faktiske spillet. Han.Solo.Danser.Ikke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hans Solo dansa først.
      Og så var det Lando Calrissian sin tur.

      *vrikke på stumpen*

      Slett
    2. Jeg tror en del av meg nettopp døde litt. Lucas har tatt voldtekt til et nytt nivå

      Slett
    3. Du likar det.
      Du ba om det
      Du hadde ikkje kledd deg slik om ikkje!

      Slett
  2. Svar
    1. Vi har alle drøymd om det der. Ingen skam. Kjem du og dansar med meg i moskeen?

      Slett