tysdag 15. mai 2012

Endeleg er magen i søkjelyset

Kunstverk av multikunstnar Vidar Bratlund-Mæland, inspirert av vår tragiske sjukdom.
Det tok heldigvis ikkje lenge etter eg hadde lagt ut pipemunnbilete før mannen som veit ei god sak når han ser den, Øyvind Strømmen, hadde tatt kontakt for å intervjue meg om dei faktiske forholda rundt mi magesmerte. Det intervjuet kan du lese her. Eg er berre glad for at media endeleg viar denne noko merksemd. Det er jo tragisk det heile. Har framleis litt vondt, faktisk, men det går seg til. Det hjelp med oppløftande kunstverk inspirert av mi smerte av ein av mine favorittkunstnarar, Vidar Bratlund-Mæland. Det er jo slik at med kvar ei stor historisk hending, så er det kunstnarar som vert inspirert. Eg reknar med dette berre er det første av mange verk.

Og det er ei god trøyst. Mi liding vert ikkje gløymd.

Dette forsøket på sartorialt karakterdrap på meg derimot. Det vert snøgt gløymd.

Vi dekkar sjølvsagt heile soga om mi liding i detalj i det neste nummeret av mulla-magasinet (for du har bestilt ditt hjå Narvesen, sant?), der vi og ser på filmfestivalen som var, litteraturfestivalen som kjem og årets bademoter. Og ein gratis fatwa til den første som finn den typografiske feilen.

1 kommentar: