laurdag 3. november 2012

Ein godt skjult clitoris

Kvinners seksualitet er vanskeleg for veldig mange menn. Det forstår eg. Kvinner er ikkje alltid like enkle. Likevel vart eg rimeleg sjokkert over at nokon har sette eit behov for å lage denne videoen.

Alvorleg tala, karar. De klarar å finne clitoris utan ein instruksjonsvideo, ikkje sant? Sant?! Ver så snill å fortel meg at denne videoen er overflødig... veldig overflødig.

For det er jo ikkje som at dei fleste kvinner er sugger. Alle sugger er kvinner, men dei færraste kvinner er sugger. Og clitoris på ei sugge, er litt vanskelegare å finne, enn på ei gjennomsnittleg kvinne.

Kva?!

Eg har ikkje sagt noko gale! Det er ei kjennsgjerning at clitoris på ei sugge ligg innanfor den vaginale opninga. og ikkje lett tilgjengeleg ved inngangen som på ei kvinne. Dette er faktisk viktig å tenkje på dersom du ein dag skal befrukte ei sugge. For det er litt av eit arbeid.

Slik ser altså det ut:
Dette medførar sjølvsagt ein del utfordringar. Både for den eine og den andre.

For dansk forsking har vist at sugger som er seksuelt stimulert i forkant av, og under, befrukting, har 6 prosent sjanse for å produsere fleire avkom. Så ved kunstig befrukting er det altså anbefalt å simulere det ein gris ville ha gjort under akta. Det byrjar med å simulere snuten som vert dytta mot inngangen (grisete cunnilingus?). Bruk handa. Køyr deretter handa inn i suggas vagina for å stimulere denne, og gjere henne klar til å motta sæden (som du eg på dette tidspunktet vonar du har med deg, og har trygt lagra på kanne eller noko... det er berre då det er legitimt å drive på med dette). Under sjølve befruktinga vil du massere sugga utanpå, medan du fører røret inn i kjeda. Det lettaste då er å sette seg skrevs over ryggen på sugga og massere sideflesket med føttene, medan ein nyttar hendene til å føre inn tuben med sæd. Og slikt. Og ikkje gløym brysta, kjærteikn gjerne brysta med ei hand undervegs.

For å bidra til stimuleringa har han sjølvsagt laga insemineringsverktøy som doblar som dildoar for suggene.
For dei spesielt interesserte har danske myndigheiter produsert videoar av dette...

Og ja, du finn bilete og litt video her.

Så tell deg sjølv heldig, mann, neste gong du er med ei kvinne - det er i det minste ikkje ei sugge du prøver å befrukte. Og clitoris er faen meg lett å finne og stimulere, iallefall den knotten som er på utsida.

11 kommentarer:

  1. Vel...jeg anser meg selv som opplyst.

    Jane fra coupling sier det best http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-rZbBH4pEjw#t=197s

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du er ei skikkeleg oppvakt jente.2

      Slett
    2. jeg vet ikke hvordan, men du klarer å få det til å høres grisete ut.

      Slett
  2. Produksjon av frukt er jammen kompliserte greier. Godt du har klarlagt at dette ikke er ei mørebygd i alle fall.

    SvarSlett
  3. Jeg ser at kee var før meg ute, .... men slutter meg til:
    ...Så mye arbeid for å kunne produsere frukt (frukten bacon).

    Men kanskje vi uten å egentlig ha tenkt på det nå har avslørt sammenhengen ..?

    Bacon er en frukt fordi vi HØSTER FRUKTENE av (en masse) ARBEID...?


    Cassanders
    In Cod we trust

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingenting godt kjem utan at vi arbeidar for det. Det er slik Herren har ordna universet.

      Slett