tysdag 12. februar 2013

Kven vert ny pave?

Så Ratzinger abdiserar, og dette er det første originale han har gjort i sitt liv sidan han meldte seg inn i Hitlerjugend back in the days. Dette tyder at frå slutten av månaden står den katolske verda utan moralsk rettleiing frå Peter, Jesu og Guds stadfortredar her på jorda. Vi kan vente oss opptøyer, ransbølgjer og valdtektsepidemi etterkvart som katolikkane mister si kontakt med Gud og vert kasta inn i eit amoralsk univers der Gud ikkje svarar via sin mann i Vatikanet. Vatikanet er difor sjølvsagt veldig klar for å finne ein ny mann som Gud kan velge ut som sitt talerøyr.

Det manglar ikkje på forslag, alt frå Nina Karin Monsen til ymse afrikanarar som mislikar homsar veldig, veldig, veldig mykje.

Og så meg då. Eg er jo ein prima kandidat for stillinga som religiøs overhovud. Eg har god erfaring med slikt frå før, og eg er på dagleg talefot med Gud. Så eg skulle tru mitt kandidatur står sterkt, sjølv om eg ikkje har vore så keen på altergutar.

I mellomtida trur eg at eg kanskje vil få hard konkurranse frå populære geistlege som er i kontakt med den særs ettertrakta ungdomsdemografien. Som denne karen.

For å vere ærleg, så vil eg forstå det godt om eg tapar for han. Han har stil, ass.

4 kommentarer:

  1. Var ikke Mullaen nettopp i den evige stad? Aner vi en viss sammenheng her? Noen ord visket inn ett soveromsvindu, kanskje et par klomerker på karmen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg kan diverre ikkje kommentere kva eg gjorde eller ikkje gjorde i Roma og Vatikanet.

      Men det involverte agurk og eit hus full av glade fascistar.

      Slett
  2. Men i alle dager? Det ble valgt en med tilknytning til sydatlanteren! Svært så langt fra Innsmouth eller Moreaus øy. Har min etterretning feilet? Er tolkningen av de gamle skrifter feil? Så mange spørsmål...

    SvarSlett