tysdag 26. februar 2013

Nysingle

Ja, alle har vel fått det med seg. Det er slutt. Det er over. Eg er no offisielt single. Nysingle faktisk.

Kva? Joda, eg var ungkar frå før av, men no er det altså slutt mellom meg og Tone Damli Aaberge. Ja, vi kunne ikkje unngå å leggje merke til det i nettavisene i går. Brotet som vart høyrd over heile landet. Heile Noreg er no single! Superparet, paret som gav oss trua på kjærleiken, som i det heile tatt haldt oss saman, Tone Damli Aaberge (24 år, ikkje iq) og Aksel Hennie (37 år, ikkje iq) har visstnok gått ifrå kvarandre.

Det høyres kanskje utruleg ut, men Aksel (37 år, ikkje iq) har altså slutta å følgje Tone (24 år, ikkje iq) på Twitter.

Det er med andre ord god grunn til landesorga.

Over heile landet spring godt utdanna, godt betalte journalistar i ring og leitar etter dei to, for å få vete kva som skjedde, og kvifor. Kan det verkeleg vere sant? Han gav henne ein spesialdesigna ring jo! Dei skulle gifte seg til hausten! Korleis kunne dette skje!?

Eg er knust! Eg har fått hjartet mitt reven ut... eg er single att. Heile landet er single. Det verste samlivsbrotet i manns minne. Dette er verre enn... alt. Absolutt alt.

Eg ser at folk spøker med dette, ironiserar med dette, i sosiale medier og ved lunsjbordet. Alt for å skjule smerta tenkjer eg, alt for å dekke over kor vondt det eigentleg er. Men for meg er det altfor tidleg. Brotet altfor fersk. Såret alt for blodraudt og dryppande.

Eg sitt her i moskeen og gret, og trøyster meg med VGs kavalkade over mine beste minner med Tone.

Kvifor Tone!? KVIFOR?!

Det er så meiningslaust...

10 kommentarer:

  1. Tøft gjort å stå fram. Respekt.

    SvarSlett
  2. Nokon må uttrykke landets sorg. Landesorga.

    SvarSlett
  3. Du har helt rett!

    Dette er en landesorg langt utenom det vanlige. Ikke en gang 22. juli kan måle seg mot denne katastrofen som har rammet oss så hardt.

    Med tanke på de enorme konsekvensene dette har for hver eneste nordmann og kvinne-, er det rett og riktig at media tar sitt samfunnsansvar på alvor og prøver å finne ut hver eneste pikante detalj fra denne største katastrofe hvis rammer oss med en urovekkende kraft.

    Fatt mot landsmenn!

    Vi skal komme oss gjennom denne sorgen også, slik vi kom oss gjennom krigen, Alexander Kielland-ulykken og Scandianavian star!

    Fatt mot alle treller av sorg og ulykkelig kjærlighet!

    Fatt mot!

    SvarSlett
    Svar
    1. Titanic gå heim og vogg, Hindenburg slutt å sutre, eg har hjartevondt!

      Slett
  4. Vi må holde sammen i denne vanskelige tiden.

    SvarSlett
  5. Gunni S(tokkebryn) Eriksen26. februar 2013 kl. 18:49

    Takk Hastur. Tusen takk. - For at du har satt ord på dette. - For at du deler vår felles fortvilelse. - Og takk for at du anerkjenner denne landesorgen. Jeg vil gjerne bidra med mitt ved å dele dine glimrende og velskrevne ord med mine aller, aller beste venner på Facebook. Håper det er greit?
    Snufs og tenners gnissel.

    SvarSlett
    Svar
    1. Del i veg, kjære deg. Kanskje det hjelp på smerta om vi er fleire om det.

      Slett
  6. Dykk kan framleis nyta Idol, det var flaks!

    - kake

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den ulyden gjer jo underverk for sjelefreden.

      Slett