måndag 11. mars 2013

Injurierande frå bloggebokforfattar

Eg har aldri høyrd på makan til tullball!

Denne Bjørkelo spring rundt og masar om denne boka vi har satt saman, og det finnes ikkje det mediet han ikkje stikk trynet sitt fram i. Frekkhetens nådegåve har han tydlegvis. Og verre vart det då han vitja våre vener på Radioselskapet i dag. Der kom med heller smaklause påstandar om mullaen, ikkje berre prøvde han på schizophrent vis å hevde at han var meg, men ymta frampå at eg på eit eller anna vis hersa rundt med han.

EG?! Som er slik ein mild mulla?! Faen heller!

Eg må ta eit alvorsord med han.

Dei injurierande opptaka kan du laste ned her, berre hopp fram om lag tredve minutt. Det verste er at svinpelsen skal vere med i programmet og slenge drit om andre bloggarar fram til torsdag.

Eg er mållaus! Simpelthen mållaus! For ein drittsekk!

2 kommentarer:

  1. Sjokkerende. Jeg har forstått det slik at vi bassetbloggere ikke skal omtales. Og plutselig føltes det som en liten velsignelse.

    SvarSlett