måndag 11. november 2013

Hesteshow

Eg er ikkje, og har aldri vore, så mykje tenåringsjente. Eg har strengt tatt aldri vore ei jente i aldaren 13 og opp til, skal vi seie, 17. Eg er eigentleg meir ei sju år gamal jentunge, om noko, men det er mest fordi My Little Pony er serien for meg. Og deg. Og alle ponniar.

Likevel, trass i at eg ikkje er ei tenåringsjente, altså, så må eg seie at avogtil, så sette eg meg ned og nyt ein og annan hestevideo på nett. Det er jo så flotte dyr, grasiøse og sterke. Nesten som gaseller der dei tripper rundt, om dei er dressert godt nok. Og dressert må ein vel vere samde om, at desse hoppene er.

Dressur er viktig. Ein nyttar ikkje nok tid på dressur og koreografi i desse dagane. Altfor mange hopper slaurer rundt som alkoholforgifta flodhester i gatebiletet vårt. Kvar vert det av sjarmen og ynda til hoppene vi kjenner frå gamle dagar? Glamorøse firbeinte dyr, som lydde kvart eit røsk i taumene. Det er mangelen på dressur som er rota til alt vondt i dag.

2 kommentarer:

  1. Eg er ordlaus.
    Har du forresten sett denne? Pandaparanoiaføde! :-)
    http://cuteoverload.com/2013/11/13/tasty-pandas/

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er motbydleg mat skal eg seie deg.

      Slett